torsdag 2 april 2009

Dagens utmaning (mål): Städa bilen samt ut och köra

Jaja mensan, även idag blev dagens utmaning/mål uppfyllt. Bilen är skinande ren (inuti) och jag har susat fram längs min lilla umpa-bumpa grusväg. Nu börjar växlingen fungera riktigt bra faktiskt, men fortfarande uppstår viss förvirring då mamma säger trampa ur och jag tror hon menar tvärt om och släpper därför upp kopplingen fortare än kvickt och motorstoppet är ett faktum.


Ungefär så här såg jag ut när jag städade bilen;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar