fredag 27 februari 2009

Skanör by night

Åh jag sitter just nu inne på världens roligaste historia! Men I don't tell! Men vilken skrattfnatt det bröt här i matsalen! Allt jag kan säga är att Skanör inte längre är den lugna och oskyldiga lilla by den tidigare varit!


Skanör by day..

torsdag 26 februari 2009

Ögonproblem och blöta fötter!

I morse när jag skulle till skolan var marken torr och fin och ett par lätta ballerina skor gled på fötterna men ack å fy vilket misstag för på eftermiddagen öste regnet ner. Iaf blev resultatet blöta fötter! Kallt, och helt enkelt väldigt blött! när jag ändå är igång å klagar kan jag passa på att berätta att mina ögonproblem ännu efter två månader inte gett med sig och dom hittar inget fel, mycket mystiskt och mycket irriterande.

För att göra saken ännu bättre har jag gått och blivit kär, kär i två vackra pjäser från DNA. Åh om dom bara kunde stå på sängbordet när jag kom hem en dag?

Kass bild men åh vad dom är fina på! Tyvärr centimeterna för låga för att vara perfekta men åh vad fina!


Mycket lika de Carrie bär i SATC filmen...
Bästa kopian jag sett av Dior Exclusive Platforms faktiskt!

torsdag 5 februari 2009

Shopping

Igår drabbades min redan alltför tomma plånbok utav shopping, stackars plånboken. Jag måste skärpa mig, har allt för lätt att dra det där kortet och låta den svarta magnet remsan tömma mitt konto. Men men när jag äntligen hittar ett par chinos, efter ett års letande, som faktiskt passar min kropp, ja då kunde jag helt enkelt inte låta bli att slå till! Blev även ett helt vanligt vitt linne från H & M Divided som ska bli grunden till min vita sommar klänning. Klänningen är i mitt huvud en dröm så nu hänger allt på att tiden ska räcka till och att jag ska slå mig ner framför symaskinen, Wish me Luck!


Dessa Chinos från Lindex fick följa med mig hem, på bilden ser dom fula och tantiga ut så ska försöka få en outfit bild senare idag för på kroppen sitter dom faktiskt riktigt nice!

tisdag 3 februari 2009

Snällt barn kräver vackra fötter!


Låt mina fötter glida ner i något av dess vackra par från Topshop och jag lovar att vara ett snällt barn mycket mycket länge!

Direkt från det glammiga överbetalda modell livet!

Jag måste bara tipsa om min just nu absoluta favorit blogg! En gammal barndoms lekkamrat från landet som skriver om sitt glammiga och överbetalda modell liv. Det härliga med bloggen är den distans Hannah faktiskt har till det här livet. Hon lever mitt i det häktiska livet och omges ständigt av hårt bantande modeller och ändå lyckas tjejen stå kvar med båda fötterna på jorden, imponerande! Den sushi tokiga modellen som förtillfället befinner sig i galna Tokyo finner du här! Så in och läs!

Har du läst februari numret av svenska
Cosmopolitan känner du troligen igen den här bilden

Bad Gastein

Det var vilt!
Det Var kallt!
Det var dimmigt!
Det var problem!
Men det var kul!

För mer bilder, kolla in Facebook

17/1 black and purple party

Den 17 januari fyllde Emma 18 år! Födelsedagen firades med en stor generationsfest och kvällen var verkligen trevlig, super god mat och häftig dukning. Till detta även musik och tal, även jag höll ett tal till min lilla party pingla. Kvällen avslutades med dans, limbo och vindränkta klänningar.


Mannen som utgavs sig för att kunna konsten hur man får igång en fest!


Temat för dukningen var black an purple


18 år<3

Pink feets have more fun!


Med mina nyinköpta reafynd från Nome är nu fötterna varma och goa och framförallt är det så mycket roligare att springa runt här hemma med dessa rosa skapelser, prydda med sidenrosetter och bling bling!