Igår drabbades min redan alltför tomma plånbok utav shopping, stackars plånboken. Jag måste skärpa mig, har allt för lätt att dra det där kortet och låta den svarta magnet remsan tömma mitt konto. Men men när jag äntligen hittar ett par chinos, efter ett års letande, som faktiskt passar min kropp, ja då kunde jag helt enkelt inte låta bli att slå till! Blev även ett helt vanligt vitt linne från H & M Divided som ska bli grunden till min vita sommar klänning. Klänningen är i mitt huvud en dröm så nu hänger allt på att tiden ska räcka till och att jag ska slå mig ner framför symaskinen, Wish me Luck!

tack för din varma kommentar <3
SvaraRadera/amelie