tisdag 3 februari 2009

17/1 black and purple party

Den 17 januari fyllde Emma 18 år! Födelsedagen firades med en stor generationsfest och kvällen var verkligen trevlig, super god mat och häftig dukning. Till detta även musik och tal, även jag höll ett tal till min lilla party pingla. Kvällen avslutades med dans, limbo och vindränkta klänningar.


Mannen som utgavs sig för att kunna konsten hur man får igång en fest!


Temat för dukningen var black an purple


18 år<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar