torsdag 26 februari 2009

Ögonproblem och blöta fötter!

I morse när jag skulle till skolan var marken torr och fin och ett par lätta ballerina skor gled på fötterna men ack å fy vilket misstag för på eftermiddagen öste regnet ner. Iaf blev resultatet blöta fötter! Kallt, och helt enkelt väldigt blött! när jag ändå är igång å klagar kan jag passa på att berätta att mina ögonproblem ännu efter två månader inte gett med sig och dom hittar inget fel, mycket mystiskt och mycket irriterande.

För att göra saken ännu bättre har jag gått och blivit kär, kär i två vackra pjäser från DNA. Åh om dom bara kunde stå på sängbordet när jag kom hem en dag?

Kass bild men åh vad dom är fina på! Tyvärr centimeterna för låga för att vara perfekta men åh vad fina!


Mycket lika de Carrie bär i SATC filmen...
Bästa kopian jag sett av Dior Exclusive Platforms faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar