Besökte igår Entre tillsammans med pojkvän och pappa. Det är riktigt fancy faktiskt, men inte passar det in på Värnhem. Vad kommer det bli av Entre? Kommer varuhuset förändra de bosatta eller kommer de bosatta förändra varuhuset? Det får tiden utvisa. Men ett besök till Entre kan jag helt klart rekomendera. fiuck med mig några fynd hem som jag planerar att visa här i bloggen. Lägg på minnet att planerar inte är det samma som att det faktiskt händer!
Just det, tillbaka till rubriken, längst bort på andra våningen vid New Yorker finner du denna vägg:

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar