tisdag 31 mars 2009

Yes-girl, idag börjar mitt nya liv

Känner ni igen känslan av hopplöshet? Känslan av att livet tappat mening? Känslan av att ha glömt bort hur det känns att le när man vaknar?

Idag börjar mitt nya liv, ojojojojojo vad många gånger man sagt så. Men från och med imorgon ska jag börja med något nytt, göra saker jag inte brukar. Det hade varit häftigt att varje dag göra något som utmanar mig själv som person, så att jag blir så säker i mig själv som person att jag
faktiskt till och med tackat ja om fick erbjudandet att till exempel hoppa bungy-jump.

Dagens utmaning: Övertala pappa att få köra hans bil och undvika världens konflikt när vi väl sitter i bilen.




Filmen YES MAN är helt klart bra inspiration
när man bestämmer sig för att ta tag i livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar