Nej inte riktigt men nästan, inte förrens på torsdag sjunger vi "Den blomstertid nu kommer" men fram tills dess är vi faktiskt lediga. jag vet inte om jag ska kalla det onödigt eller lyx?
Det är skönt det här med att sommaren kommer krypande, nu kan jag äntligen slappna och börja ägna mig helhjärtat åt de saker jag faktiskt tycker är roliga. I sommar har jag bara två saker att anpassa mig efter: Jag ska ta hand om mig själv och jag ska rida rida rida rida som en tok så jag kan ut på knatte tävlingar med Collector i höst.
Det känns naturligtvis väldigt avlägset men till hösten börjar jag mitt sista år i gymnasiet, vid ungefär den här tiden om ett år sjunger jag för sista gången "Den blomstertid nu kommer" och lämnar totalt 12 års skolgång bakom mig. Trots att sommarlovet är så otroligt nära kan jag inte låta bli att önska att tiden går fort och att Studenten -10 närmar sig med stormsteg!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar