Ampola. Hon slog mig med storm. Säger man så? Iaf för första gången på lång tid älskar jag verkligen ridningen. Allt flyter! Vill verkligen inte sluta, den här hästen är för speciell. Vi är som det alltid stod i Ridsports ponnyannonser; rosettplockare! Vi är ett team, ett jäkligt bra team. Men allt annat i livet då? vad är viktigast? fan. jag vill vara rik.
Och den störst frågan, vad händer med min lila häst om jag inte e där? Vem tar henne då? Vill inte låta henne stöta på med trubbel och bakslag i livet än hon redan haft. Den här hästen förtjänar att ha det bra, resten av livet!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar