I ett försök att få Minea att ta upp sin blogg(så att man kan få reda på vad som faktisk händer i Liiiinköööping) lovade jag i ett svagt ögonblick att även jag skulle försöka ta upp den här saken som jag egentligen aldrig kommit igång med:P Som vanligt skriver jag för mig själv, för mina minnens skull. Like it or not:)
Minea har svårt att hålla sig på samma ställe som oss andra;)
Det är ni andra som har svårt att hänga på ;)
SvaraRadera