fredag 17 september 2010

Kortslutning?

Ibland blir det kortslutning i mitt huvud. Ja jag är ganska säker på att det faktiskt är det det blir, för ibland, oftast när jag är fundersam och inte riktigt säker på vart jag vill att livet ska ta mig börjar jag städa. Jag vänder upp och ner på allt som kommer i min väg. Jag skrubbar och skurar och dammar och putsar. Det är nästan som om jag försöker skrubba bort det som gnager inom mig. Kan det vara så att vår hjärna intar försvarsposition när tankarna skenar iväg?



En sån här vill jag ha inär jag flyttar till lägenheten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar