Hej ni få fina som tittar in här ibland!
Sitter här i soffan och slöar, förkylningen har segat ner mig rejält... För att snabbsummera dagen; Efter att ha pussat iväg pojkvännen blev det nya Gossip Girl avsnittet, följt av en tur till Stallet. Sedan unnade jag mig en varm dusch och for mot stan. Visade lägenheten för en tjej som är väldigt intresserad så håll tummarna att hon får jobbet hon sökt! Avslutade med sen lunch på Graffiti med Filip.
Som sagt nu sitter jag i soffan. Är mitt uppe i senaste 90210 avsnittet men kände att jag behövde ett litet break.. Sitter och skissar på en grej. En affärsidé som verkligen kommer från hjärtat. Har inga ambitioner om att sätta det till verket just nu men tänkte iaf få ihop ett bidrag att skicka in till Venture Cup nu i höst. Även om idén inte är tänkt att förvekligas nu känns det både kul och nyttigt att få respons från någon utomstående. Tänkte ha det som ett litet projekt de dagar jag inte jobbar för att inte fastna i soffan, lätt hänt;)
Kram
fad är det för projekt? berätta
SvaraRadera