torsdag 14 oktober 2010

Min baby e hemma x2

Ikväll e familjen komplett! Min dator har äntligen vaknat till liv efter över ett halvårs vila!!! senast det lilla underverket lyste var i New York, i januari! Förstår ni vad länge sen!? När nu datorn har hittat hem känns allt helt okej;) Bara en som fattas och han ramlar in om en timme!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar