torsdag 14 oktober 2010

Ge mig en vän för livet!

Det e så tomt hemma utan Lisa och även om ingen någonsin kan fylla tomrummet efter henne så hade jag inte tackat nej till en sån här liten krabat!

Det känns verkligen som en Josefin hund, liten söt och kräsen:P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar