fredag 27 februari 2009
Skanör by night
Åh jag sitter just nu inne på världens roligaste historia! Men I don't tell! Men vilken skrattfnatt det bröt här i matsalen! Allt jag kan säga är att Skanör inte längre är den lugna och oskyldiga lilla by den tidigare varit!
Skanör by day..
1 kommentar:
ellinor
2 mars 2009 kl. 01:23
nää skanör är lugnt så in i helvete :(
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
nää skanör är lugnt så in i helvete :(
SvaraRadera