Ja vad händer i livet då? Jag jobbar-- jag önskar att jag jobbade e nog mer rätt.. Denna månaden e sjukt seg bara jobbat 3 dagar än så länge och har inte ens hört något mer. Har börjat titta efter lite kompletterande jobb, hittat ett som jag e sjukt sugen på! Måste verkligen få igång ekonomin om jag ska ha råd att resa. Visserligen har mina föräldrar tänkt sponsra med pengarna som annars gått till hästarna men känner ändå att jag vill betala så mycket som möjligt själv! Det är ju trots allt MIN resa. Tanken är ju faktiskt att jag ska komma på vad jag vill göra med livet!
Minea like!! :)
SvaraRadera