Idag är vi minsann aktiva här må jag säga.. I slutet av januari/början av februari är tanken att vi drar, jag och Emy. 2-3 månader blir vi borta. En riktigt välbehövlig resa. Vi båda behöver tid att fundera över vad vi vill göra med livet, vad vi vill plugga, hur vi vill leva och var vi vill bo. Inte minst behöver vi göra ingenting, bara vara och uppleva annat. LÄNGTAN!!!!!

Perhentian Island- Malaysia



Ååh ni kommer få så himla kuul! Avundsjuuuk så det skriker om det... Tönt!
SvaraRaderaja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SvaraRadera