Hittade inte filmen igår så det blev att ta datorn och krypa ner i sängen för att kolla in de missade avsnitten av tv 3s succeserier. "Affärskvinnan och fenomenet Anna Anka är nu påväg till deltagarna hus för att genomföra ett arbetsprov i hygien" Helt ärligt, undrar hur mycket hon betalt Tv3 för att kalla henne affärskvinna?
I övrigt måste jag säga att assistent programmet är ett nerköp, när Ankan va med i Hollywood fruar var hon iaf rolig nu är hon bara dryg.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar