Nu ska jag fixa en kopp te med honung för att sen krypa ner framför Confessions of a Shopaholic. Söt film, men måste säga att jag blev väldigt besviken på kläderna och stylingen när jag såg filmen första gången.. Får se om jag lyckas hitta någon klädfavorit den här gången. Återkommer. Imorgon. Utvilad.
Isla Fisher
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar