fredag 23 april 2010

Återhämtning

Nu ska jag fixa en kopp te med honung för att sen krypa ner framför Confessions of a Shopaholic. Söt film, men måste säga att jag blev väldigt besviken på kläderna och stylingen när jag såg filmen första gången.. Får se om jag lyckas hitta någon klädfavorit den här gången. Återkommer. Imorgon. Utvilad.



Isla Fisher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar