Efter Znoozning i över 1 h tog jag å Filip tag i våra liv och gick upp för att bege oss till skolan. Rätt så seg dag med mycket dö tid. Kan snart min Chanel presentation till engelskan utantill. Kom på mig själv att gå runt och repetera den när jag va ute med hunden. Jag har verkligen fastnat för den här uppgiften, eller kanske inte uppgiften utan snarare kvinnan den handlar om, Coco Chanel. Får skriva mer om min Chanel-love en annan dag:)
Efter skolan blev det en timmes fotvård hos duktiga Susanne i Höllviken. Kan varmt rekommendera er lite av denna vardagslyx såhär i studenttider. Efter 50 minuters putsning, filning och massage var jag lagom seg, plugget fick läggas läggas lite gran åt sidan, idag fick va MIN dag.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar