fredag 23 april 2010

Sleeping Beauty

Nu är det dags för mig att tacka för idag å slänga mig i säng. Har just satt på mig mitt mörkblå Victoria Secret nattlinne med fjärilar som jag fyndade i New York. Finns det något bättre än att krypa ner i en ny bäddad säng iklädd något riktigt fint? Jag tror man sover bättre om man är fin faktiskt. Ja menar du presterar ju bättre på dagen om du är nöjd med hur du ser ut så, Why not?



Hade inte tackat nej till detta VS kap. Blir ditt för 33 $

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar