söndag 4 januari 2009

Det är en social värld vi lever i, är det inte?

Efter att jag och Filip ramlat hem från hans fotbollsmatch bänkar vi oss + Sofie och Christian framför Tvn i källaren för att kolla Victoria Secret Fashion Show. Det börjar med att Sofie tar datorn i knät och börjar knappa och efter några minuter sitter alla utom 3åriga Christian med en dator i knät. Christian sitter mellan mig och Sofie och tittar förvirrat mellan dataskärmar och tvrutan. Emellan åt lägger vi kommentarer som "Vilka skor!", "Vilken mage".
Socialiteten flödar.. Det är ganska tragiskt eller hur?



Heidi Klum som ängel 2003

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar