Nyss hemkommen från en riktigt uppfriskande promenad med Lisa. Solen strålar och kylan riktigt biter i kinderna och rumpan samtidigt som frosten knastrar under fötterna. Med pälsen på kroppen och påbyltad med mössa,vantar samt halsduk var det bara de stora solglasögonen som fattades.
En sån här dag får det gärna komma fler av.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar