Nu ska jag försöka få Filip att slita sig från sitt bilspel för jag är dödstrött och har fortfarande ont i nacken och ryggen även om det är mycket bättre. Imorgon ska jag till stallet för första gången sen i tisdags och ska upp på hästen för första gången sen vi gick omkull. Det ska verkligen bli jätte roligt även om det bara är lätt jogging tills vi varit hos veterinären och kollat Gunde, hade även tänkt pyssla lite med Tindra för att på tisdag förhoppningsvis ta en promenad med henne! Nej nog med häst snack nu och dags för pyjamas ombyte.
Natti!
Tänk om sängen kunde sett ut såhär?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar