Tillbaka från österrike och dags att ta tag i livet igen. De närmsta dagarna kommer en snabbresume av österrike och veckorna innan. Detta har jag lovat mig själv att skriva tillräckligtlänge för att jag ska vara fruktansvärt irrriterad på mig själv!
Och på tal om ingenting, I need new high heels!
Ciao
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar