Efter stallet hämtade vi upp en Pizza på Näsetspizzeria. Där finns absolut de godaste pizzorna här nere! inte alls så fettiga och kladdiga som många kan vara.
I stallet var det riktigt riktigt kallt och 3 timmar efter hemkomst fryser jag fortfarande om min rumpa. Gunnar var riktigt stel och snubblade en massa, hoppas verkligen vi får en återbuds tid till Halmstad på onsdag..
I alla fall fastnade jag framför Tvn där dom visar Föräldrafällan , en film som funkar lika bra var gång man ser den. Full av skratt, värme och kärlek.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar