måndag 5 januari 2009

Filmmys och förfrusen rumpa

Efter stallet hämtade vi upp en Pizza på Näsetspizzeria. Där finns absolut de godaste pizzorna här nere! inte alls så fettiga och kladdiga som många kan vara.
I stallet var det riktigt riktigt kallt och 3 timmar efter hemkomst fryser jag fortfarande om min rumpa. Gunnar var riktigt stel och snubblade en massa, hoppas verkligen vi får en återbuds tid till Halmstad på onsdag..
I alla fall fastnade jag framför Tvn där dom visar Föräldrafällan , en film som funkar lika bra var gång man ser den. Full av skratt, värme och kärlek.

Ibland hade det varit skönt att ha en tvilling att byta plats med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar