Forever 21 är en superbra inspirationskälla, kan sitta och drömma mig bort i timmar på deras hemsida. Förtillfället är favoriten en riktigt grym Beatles-tisha som jag gärna matchat med mörkgrå kavaj och lagom slitna jeans i ljusare tvätt. Som pricken över i:et hade jag klätt fötterna i skyhöga, svart skinn pumps och prytt handleden med ett stort armband.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar