torsdag 8 januari 2009

En dag i mitt liv

Idag började skolan, behöver jag säga mer? segheten är ett faktum. När jag kom hem och den bitande kylan redan höll på att kosta mig både öron och fötter upptäckte jag till min förskräckelse att nycklarna inte låg i väskan. Så jag tog mitt pick och pack, köpte två tröstätar semlor och traskade hem till Hannah hopprep. Mysigt värre, tragiskt bara att det ska krävas en utelåsning för att vi ska hinna ses..
Efter detta kunde jag slutligen, med hjälp av grannen, ta mig in i mitt hus. Hemma var allt lite upp och ner, utdragna stolar och morgonrockar i köket. Kom hem<3
Efter ett tag hämtade Minea upp mig och det blev en mycket givande promenad och pratstund med gamle kloke Gunnar..

Hört uttrycket : "Prata med en häst, de lyssnar mer
än de flesta människor du talar med"?

1 kommentar:

  1. Hallå! du skriver ju inte. Mycket att göra eller?? puss

    SvaraRadera