söndag 4 januari 2009

Ny blogg

Eftersom mamma snokade och vände allt som stod i min gamla blogg mot mig slutade jag blogga. Idag ringde min helt plötsligt hypersociala storasyster och sa att jag skulle börja blogga igen, så nu gör jag det. Förresten, plötsligt hypersociala storasyster är något mycket positivt! Ni vet när det känns som någon som står en väldigt nära gått in i en dvala och sen helt plötsligt vaknar upp, sprudande glad och full med energi?

Mon Compagne
betyder på franska min följeslagare och det är väll egentligen det bloggen är? en trogen följeslagare som aldrig säger emot?

1 kommentar:

  1. äntligen lyckades jag ta mig in. puss på dig lilla syster

    SvaraRadera